تصویر ثابت

تابستان 1388 - آسمان آبی قلب من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمان آبی قلب من
پنج شنبه 88 مهر 2 :: 6:21 عصر ::  نویسنده : مریم

تیم فوتبال استقلال موفق شد ابومسلم مشهد را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و پیروزی روحیه‌بخشیبه دست آورد.

دیدار تیم‌های ابومسلم مشهد و استقلال تهران در ورزشگاه ثامن‌الائمه با حضور 20 هزار تماشاگر از ساعت 15 آغاز شد.
نیمه اول بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید
.
در نیمه دوم دروازه‌بان ابومسلم ضربه سر سید مهدی سیدصالحی را ناقص دریافت کرد و در برگشت کاپیتان تیم استقلال فرهاد مجیدی توانست در دقیقه 55 دروازه ابومسلم را باز کند. در ادامه بازی این تیم استقلال بود که بازی را در اختیار داشت و توانست در دقیقه 64 برای بار دوم توسط آرش برهانی به گل دست یابد
.
شاگردان مرفاوی در دقیقه 68 با ضربه حسین کاظمی گل سوم خود را به ثمر رساندند، اما این پایان کار نبود و در دقایق پایانی سیدمهدی سیدصالحی که 2 پاس گل داده بود موفق شد در دقیقه 90 گل چهارم را وارد دروازه ابومسلم کند و سیاوش اکبرپور در دقیقه 3+90 توانست گل پنجم را به ثمر رساند تا آبی پوشان در مشهد جشنواره گل به راه بیندازند




موضوع مطلب : فوتبال
سه شنبه 88 شهریور 31 :: 3:12 عصر ::  نویسنده : مریم

عصر دیروز 30 شهریور تیم ملی فوتسال ایران در دیداری تدارکاتی مقابل برزیل قهرمان جهان تن به شکست 4 بر 3 داد

در این بازی میتوان به شوت های بلند مصطفی نظری ضربات آزاد وحید شمسایی ریز نقشی و دفاع عالی اصغر حسن زاده اشاره کرد

گل های ایران را اصغر حسن زاده ; محود طائری و مصطفی نظری و گل های برزیل را شماره ی 9 و10 این تیم به ثمر رساندند



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

یکشنبه 88 شهریور 29 :: 10:54 عصر ::  نویسنده : مریم

ورزش تیر وکمان جزو آن دسته از رشته‌های ورزشی است که در ایران قدمت چند ساله دارد. از شاهنامه فردوسی تا حضور بانوان المپیکی 2008 پکن!

ریاست فدراسیون این رشته ورزشی با اکثر رییس فدراسیون‌ها متفاوت است، جدا از اینکه تجربه زیادی در اداره فدراسیون دارد، اهل ورزش است و دیگر نمی‌توان صفایی را محکوم به رییس خاک نخورده کرد. خودش عضو تیم فوتبال پیشکسوتان کیان است و تا چندی دیگر آقای گل این رقابت‌ها می‌‌شود!

با وجود اینکه هشت سال در هیات مدیره پرسپولیس فعالیت کرده خودش را طرفدار فوتبال زیبا می‌داند. سال گذشته پس از پیروزی تیم پرسپولیس برابر سپاهان به محسن خلیلی، تیر و کمانی را به خاطر شادی پس از گلش (ژست کمانگیر) داد.

 mohsen khalili



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 88 شهریور 28 :: 3:47 عصر ::  نویسنده : مریم

فینال چهارمین مرحله از رقابت های تیراندازی با کمان جایزه بزرگ آسیا در کلکته هند با کسب سه مدال تیمی توسط تیم سرمایه گذاری مس سرچشمه آغاز شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، این مسابقات از روز چهارشنبه 25 شهریورماه در مسافت 70 متر و با قوانین المپیک راند در دو رشته ریکرو وکامپوند و در دو بخش زنان و مردان در شهرکلکته هند آغاز و امروز شنبه 28 شهریور ماه با برگزاری رقابت های فینال انفرادی به کار خود پایان می دهد. 

 هر چهار تیم سرمایه گذاری مس سرچشمه ایران بعد از موفقیت در بخش مقدماتی مجوز حضور در بخش حذفی این رقابت ها را به دست آوردند که صبح امروز برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز به مصاف حریفان خود رفتند.  تیم کامپوند مردان ایران و تیم کامپوند زنان کشورمان هر دو موفق شدند بعد از شکست حریفان راهی مرحله فینال شوند که در این بخش هر دو به نشان برنز این رقابت ها دست یافتند. تیم ریکرو زنان نیز در مرحله نهایی به مقام سوم این رقابت ها رسید.

 تیم مردان سرمایه گذاری مس سرچشمه در کمان ریکرو به مقام چهارمی بسنده کرد. 

 مرحله فینال رقابت های انفرادی جایزه بزرگ آسیا عصر امروز در حالی در شهر کلکته برگزار می شود که از بین نمایندگان کشورمان تنها دو کماندار در کمان ریکرو و کامپوند مردان راهی دیدار فینال برای کسب مدال شدند و مابقی تیراندازان در مراحل حذفی از رسیدن به مرحله نهایی بازماندند.  در این بخش ابراهیم رنجبر در کمان ریکرو و علی مجازی در کمان کامپوند به مصاف حریفان خود می روند. در بخش تیمی کشور هند موفق شد تمامی مدال های طلا را از آن خود کند. در این رقابت ها 10 تیم سنگاپور، ایرلند شمالی، اسکاتلند، هند الف و ب، ایران، بوتان، نپال، بنگلادش و هنگ کنگ حضور داشتند. کمیته برگزاری این رقابت ها به منظور بالا بردن کیفیت مسابقات از دو تیم اروپایی نیز برای شرکت در این دیدارها دعوت به عمل آورده بود. تیم های مطرح آسیایی بعد از رقابت های قهرمانی جهان در دیدارهای آسیایی هند شرکت نکردند. تیم مس سرچشمه با ترکیب مجید میر رحیمی، ابراهیم رنجبر، میثم رستمی، بابک علیزاده در بخش مردان و زهرا نعمتی، فریده میرزایی، هومت حیدری و ساره اسدی در بخش زنان کمان ریکرو و درکمان کامپوند نیز رضا زمانی نژاد، مجید احمدی، محمد علی مهراب پور، علی مجازی در بخش مردان و اکرم شعبانی، سپیده شعبانی، سکینه قاسم پور و مجبوبه شهریاری عازم این رقابت ها شده است.




موضوع مطلب : تیراندازی
یکشنبه 88 شهریور 22 :: 10:10 عصر ::  نویسنده : مریم

تیم فوتسال فولاد ماهان در دیداری تدارکاتی با قهرمان لیگ برتر قزاقستان با نتیجه 2-0 تن به شکست داد

ماهان اول بشی اخر بشی دوست داریم به قول شاعر:

پرچمتو رو قله ها می کارم ....... آسونو رو دست تو میگذارم ..... اول وآخر که بشی حرفی نیست

قلب منی بازم تو رو دوست دارم ...............قلب منی بازم تو رو دوست دارم.

 

mahan


موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >>   >   
درباره وبلاگ


من مریم معروف به کاوندیش عاشق فیزیک
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 20
  • کل بازدیدها: 424583



ابزار وبلاگ

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار امتیاز دهی