تصویر ثابت

تابستان 90 - آسمان آبی قلب من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمان آبی قلب من

با پیگیری فدراسیون تیراندازی باکمان کشورمان و تقبل اسپانسری فرهنگی و اقتصادی رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن توسط شهرداری تهران، کار ساخت میدان تیروکمان برج میلاد آغاز شده است.

براین اساس میدان تیروکمان برج میلاد تهران به عنوان دومین میدان بین المللی تیراندازی باکمان با داشتن امکاناتی همچون زمین تمرینی، سکوی مخصوص تماشاگران، مرکز رسانه‌ای، مرکز داوران، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ و انبار به زودی در زمین مشرف به برج بزرگ تهران ساخته خواهد شد.

این میدان پس از مجموعه تخصصی تیروکمان آزادی تهران دومین میدان تخصصی تهران خواهد بود. در حالیکه قرار بود مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا در مجموعه آزادی تهران برگزار شود با قبول حمایت مالی شهرداری تهران از این رقابت‌ها، برگزاری مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک به میدان جدید برج میلاد منتقل شده است.

رقابت‌های تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن از 28 مهر تا دوم آبان‌ماه سالجاری در تهران برگزار می شود. همزمان با آغاز این مسابقات، میدان تیروکمان میلاد نیز افتتاح خواهد شد.

این اولین بار است که ایران پس از برگزاری دو جایزه بزرگ آسیایی میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قاره است.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 شهریور 24 :: 11:56 عصر ::  نویسنده : مریم

سپاهان دیشب در خانه یک بر صفر السد را شکست داد اما بعد از مسئولان این تیم بعد از بازی متوجه شدند رحمان احمدی، دروازه‌بان تیمشان دو کارته است و اجازه بازی نداشته.

رحمان احمدی فصل پیش برای پرسپولیس بازی می‌کرد و سه بار پیراهن این تیم را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تن کرد.

او در اولین بازی پرسپولیس الاتحاد عربستان در دقیقه 47 کارت زرد گرفت.

در بازی دوم او مقابل الوحده امارات کارتی دریافت نکرد اما بعد از سه بار حضور حقیقی در دروازه پرسپولیس، احمدی در بازی برگشت مقابل الوحده بار دیگر دروازه‌بان اول سرخ ها بود که در دقیقه 66 کارت زرد دریافت کرد.

به این ترتیب بعد از افتضاح تیم المپیک که به خاطر استفاده از بازیکن محروم سه به صفر بازنده اعلام شد و مقابل عراق حذف شد، سپاهان نیز بار دیگر آبروی ایران را برد و با یک بازیکن محروم به مصاف السد قطر رفت.

جالب آن که مسئولان السد این موضوع را می‌دانستند و بعد از بازی مراتب را به ناظر ای اف سی اطلاع دادند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 شهریور 24 :: 11:0 عصر ::  نویسنده : مریم

قائم مقام شبکه سه سیما درباره‌ی قطع برنامه «90» که شامگاه دوشنبه ـ 21 شهریور ماه ـ اتفاق افتاد و انتقاد سازندگان این برنامه را به همراه داشت، توضیحاتی را ارائه داد.

سعید مقیسه ارسال کرده، آورده است: در مدیریت جدول پخش برنامه شبکه‌های سیما، ملاک اصلی زمان شروع و پایان برنامه است، نه مدت برنامه؛ چون باید در مقاطع ثابتی مانند زمان اذان، اخبار و یا غیره به هر شیوه‌ی ممکن برنامه‌ها پایان یابد.

وی در ادامه درباره‌ی قطع ناگهانی برنامه «90» با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور، نوشته است: در برنامه «90» ـ 21 شهریور ماه ـ نیز مدت برنامه به میزان 210 دقیقه و زمان پایان آن ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد به تهیه‌کننده محترم و گروه ورزش اعلام شده بود.

قائم مقام شبکه سه سیما توضیح داده است: پذیرش آگهی‌های بازرگانی به صورت متمرکز بوده و تعیین مدت زمان دقیق آن در اختیار شبکه‌ها نیست که در برنامه‌ی مذکور زمان آگهی تبلیغاتی، از طرف اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما افزایش یافت و از طرفی با هماهنگی و اعلام قبلی، مسابقه‌ی کشتی‏گیر ایرانی در فینال قهرمانی جهان به دلیل اهمیت ویژه و همزمانی به صورت زنده بین برنامه‌ی «90» پخش شد؛ لذا از مدت تخصیص یافته به برنامه‌ی «90» کاسته شد و باید برنامه زودتر از زمان مقرر پایان می‌یافت.

مقیسه در ادامه نوشته است:‌ تهیه‌کننده محترم نیز به امید انجام هماهنگی با مسؤولان مربوطه و تغییر برنامه‏های بعد از برنامه «90» و افزایش زمان برنامه، خداحافظی نکردند. متاسفانه به واسطه فوتبالی که به عنوان برنامه‌ی بعدی در نظرگرفته شده بود و تلاقی زمان آن با اذان صبح این امکان فراهم نشد و به نوعی برنامه «90» ناتمام ماند.

قائم مقام شبکه سه سیما در پایان ابراز امیدواری کرده است که با هماهنگی بیشتر، مردم شریفمان در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 شهریور 24 :: 11:51 صبح ::  نویسنده : مریم

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و السد قطر با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
خبرگزاری فارس: سپاهان 10 نفره برابر السد قطر به پیروزی رسید

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و السد قطر در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آغاز شد که در پایان با برتری یک بر صفر نماینده ایرن همراه بود.

امید ابراهیمی در دقیقه 13 تک گل بازی را به ثمر رساند.

السدی‌ها در حساس‌ترین موقعیت گلزنی خود در دقیقه 2+90 بازی یک توپ را به سمت دروازه سپاهان فرستادند که این توپ به تیر دروازه این تیم برخورد کرد.

داور این دیدار بنیامین ویلیامز از استرالیا بود. وی به عبدالله عبید و ندیر بلحاج از السد و مهدی نصیری از سپاهان کارت زرد نشان داد و اکبر ایمانی از سپاهان را در دقیقه 58 با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد.

ترکیب سپاهان:
رحمان احمدی، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، مهدی نصیری، امید ابراهیمی، هاشم بیگ‌زاده، اکبر ایمانی، فابیو جانواریو(از دقیقه 83 محرم نویدکیا)، احمد جمشیدیان( از دقیقه 62 مهدی کریمیان)، عماد محمدرضا( از دقیقه 70 میلوراد یانوش) و سیدمهدی سیدصالحی

دیدار برگشت 2 تیم روز 6 مهرماه در قطر برگزار خواهد شد.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 90 شهریور 23 :: 1:0 عصر ::  نویسنده : مریم

به گزارش مهر، چهارشنبه شب و در اولین شب از فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا هشت دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل میلان با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

در این دیدار که از گروه H رقابت‌ها و در حضور بیش از 96 هزار تماشاگر برگزار می شد، ابتدا الکساندر پاتو مهاجم میلان در ثانیه 23 موفق شد در عین ناباوری گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا قهرمان ایتالیا در نیوکمپ از بارسلونا پیش بیفتد. در ادامه بازی بارسا فشار زیادی روی دروازه میلان وارد کرد اما تیم میهمان با تعداد زیادی از بازیکنان در زمین خود دفاع می کرد.

سرانجام در دقیقه 36 بازی روی حرکت انفرادی لیونل مسی و پاس زیبای او به پدرو این بازیکن گل تساوی را وارد دروازه میلان کرد و نیمه اول با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی داوید ویا روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه میلان را باز کرد تا بارسا 2 بر یک از حریف خود پیش بیفتد. بعد از به ثمر رسیدن گل ویا بارسا حملات زیادی روی دروازه میهمان خود داشت اما موفق نشد اختلاف را بیشتر کند.

استفاده نکردن از این موقعیت‌ها در نهایت کار دست شاگردان گواردیولا داد و تیاگو سیلوا در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی روی ضربه کرنر سیدورف با یک ضربه سر دقیق دروازه ویکتور والدز را باز کرد تا بازی 2 بر 2 مساوی شود.

Guardiola

 

Josep Guardiola

Messi

Lionel Messi

David Villa

David Villa




موضوع مطلب :
1   2   3   4   >   
درباره وبلاگ


من مریم معروف به کاوندیش عاشق فیزیک
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 20
  • کل بازدیدها: 424578



ابزار وبلاگ

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار امتیاز دهی