تصویر ثابت

سیدصالحی از لیست استقلال حذف نشده - آسمان آبی قلب من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمان آبی قلب من
پنج شنبه 89 تیر 31 :: 7:6 عصر ::  نویسنده : مریم

 خوشحالم که خبر بد نشنیدم
سیدصالحی: اسم من از فهرست استقلال حذف نشده است

خبرگزاری فوتبال ایران – استقلالی‌ها روز گذشته زمانی که قصد داشتند اسامی بازیکنان این تیم را به هیات فوتبال بدهند، اسم سیدمهدی سیدصالحی را از فهرست خود خارج کردند ولی گویا این بازیکن با نامه علی فتح‌الله زاده دوباره در جمع آبی‌پوشان قرار گرفته است.

سیدصالحی در مورد اتفاقاتی که افتاد می‌گوید: «من هم صبح از طریق دوستان و خبرنگاران فهمیدم که اسمم از فهرست خارج شده است ولی بعد از صحبتی که با مسئولان باشگاه داشته‌ام خوشحال شدم که خبر بد نشنیدم. اسم من به هیچ عنوان از فهرست استقلال حذف نشده است و سال آینده هم برای این تیم بازی خواهم کرد.»(ایشاالله آقای گلی رو جشن بگیره)

سیدصالحی ادامه می‌دهد من مدت‌ها قبل با آقایان نظری جویباری و فتح‌الله زاده حرف زدم و قرار شد در استقلال بمانم. زمانی که خبر خط خوردنم را از لیست استقلال شنیدم بلافاصله با مسئولان باشگاه صحبت کردم تا پیگیری این ماجرا باشم. آنها هم گفتند که اسم من در فهرست تیم وجود دارد. در ضمن من با استقلال قرارداد دوساله دارم و حتی باشگاه مدتی پیش درصدی از مبلغ قراردادم را پرداخت کرد.»

 سیدصالحی که رباط صلیبی‌اش را جراحی کرده است در پاسخ به این سئوال که چه زمانی آماده بازی می‌شوی می‌گوید: «اگر خدا بخواهد تا چهار ماه دیگر به شرایط بازی خواهم رسید. البته باید از اعتماد باشگاه استقلال هم تشکر کنم و امیدوارم بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.»




موضوع مطلب : فوتبال, ورزشی

درباره وبلاگ


من مریم معروف به کاوندیش عاشق فیزیک
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 14
  • کل بازدیدها: 424985



ابزار وبلاگ

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار امتیاز دهی