تصویر ثابت

قهرمان یک دقیقه تا پیروزی فاصله داشت+عکس - آسمان آبی قلب من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمان آبی قلب من
چهارشنبه 90 شهریور 23 :: 1:0 عصر ::  نویسنده : مریم

به گزارش مهر، چهارشنبه شب و در اولین شب از فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا هشت دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ مقابل میلان با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

در این دیدار که از گروه H رقابت‌ها و در حضور بیش از 96 هزار تماشاگر برگزار می شد، ابتدا الکساندر پاتو مهاجم میلان در ثانیه 23 موفق شد در عین ناباوری گل نخست تیمش را به ثمر برساند تا قهرمان ایتالیا در نیوکمپ از بارسلونا پیش بیفتد. در ادامه بازی بارسا فشار زیادی روی دروازه میلان وارد کرد اما تیم میهمان با تعداد زیادی از بازیکنان در زمین خود دفاع می کرد.

سرانجام در دقیقه 36 بازی روی حرکت انفرادی لیونل مسی و پاس زیبای او به پدرو این بازیکن گل تساوی را وارد دروازه میلان کرد و نیمه اول با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی داوید ویا روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه میلان را باز کرد تا بارسا 2 بر یک از حریف خود پیش بیفتد. بعد از به ثمر رسیدن گل ویا بارسا حملات زیادی روی دروازه میهمان خود داشت اما موفق نشد اختلاف را بیشتر کند.

استفاده نکردن از این موقعیت‌ها در نهایت کار دست شاگردان گواردیولا داد و تیاگو سیلوا در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی روی ضربه کرنر سیدورف با یک ضربه سر دقیق دروازه ویکتور والدز را باز کرد تا بازی 2 بر 2 مساوی شود.

Guardiola

 

Josep Guardiola

Messi

Lionel Messi

David Villa

David Villa




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


من مریم معروف به کاوندیش عاشق فیزیک
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 424840



ابزار وبلاگ

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار امتیاز دهی