تصویر ثابت

توضیحات شبکه سه برای قطع ناگهانی «90» - آسمان آبی قلب من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمان آبی قلب من
پنج شنبه 90 شهریور 24 :: 11:0 عصر ::  نویسنده : مریم

قائم مقام شبکه سه سیما درباره‌ی قطع برنامه «90» که شامگاه دوشنبه ـ 21 شهریور ماه ـ اتفاق افتاد و انتقاد سازندگان این برنامه را به همراه داشت، توضیحاتی را ارائه داد.

سعید مقیسه ارسال کرده، آورده است: در مدیریت جدول پخش برنامه شبکه‌های سیما، ملاک اصلی زمان شروع و پایان برنامه است، نه مدت برنامه؛ چون باید در مقاطع ثابتی مانند زمان اذان، اخبار و یا غیره به هر شیوه‌ی ممکن برنامه‌ها پایان یابد.

وی در ادامه درباره‌ی قطع ناگهانی برنامه «90» با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور، نوشته است: در برنامه «90» ـ 21 شهریور ماه ـ نیز مدت برنامه به میزان 210 دقیقه و زمان پایان آن ساعت 2 و 20 دقیقه بامداد به تهیه‌کننده محترم و گروه ورزش اعلام شده بود.

قائم مقام شبکه سه سیما توضیح داده است: پذیرش آگهی‌های بازرگانی به صورت متمرکز بوده و تعیین مدت زمان دقیق آن در اختیار شبکه‌ها نیست که در برنامه‌ی مذکور زمان آگهی تبلیغاتی، از طرف اداره کل بازرگانی سازمان صداوسیما افزایش یافت و از طرفی با هماهنگی و اعلام قبلی، مسابقه‌ی کشتی‏گیر ایرانی در فینال قهرمانی جهان به دلیل اهمیت ویژه و همزمانی به صورت زنده بین برنامه‌ی «90» پخش شد؛ لذا از مدت تخصیص یافته به برنامه‌ی «90» کاسته شد و باید برنامه زودتر از زمان مقرر پایان می‌یافت.

مقیسه در ادامه نوشته است:‌ تهیه‌کننده محترم نیز به امید انجام هماهنگی با مسؤولان مربوطه و تغییر برنامه‏های بعد از برنامه «90» و افزایش زمان برنامه، خداحافظی نکردند. متاسفانه به واسطه فوتبالی که به عنوان برنامه‌ی بعدی در نظرگرفته شده بود و تلاقی زمان آن با اذان صبح این امکان فراهم نشد و به نوعی برنامه «90» ناتمام ماند.

قائم مقام شبکه سه سیما در پایان ابراز امیدواری کرده است که با هماهنگی بیشتر، مردم شریفمان در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشند.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ


من مریم معروف به کاوندیش عاشق فیزیک
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 424835



ابزار وبلاگ

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار امتیاز دهی