تصویر ثابت

ماهانته-ماهان فینالیست شد - آسمان آبی قلب من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آسمان آبی قلب من
جمعه 88 اسفند 21 :: 1:45 عصر ::  نویسنده : مریم

تیم السد قطر در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها که پنجشنبه شب در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد با نتیجه 7 بر 4 تیم ناگویا اوشنز را شکست داد.
گل های تیم السد قطر را در این دیدار بلال الرحمانی در دقیقه 8 ، رودریگو در دقایق 21 و 40 ، زهیر کامیاب در دقایق 24 و 27 ، عمرو محسن عبداله در دقیقه 35 و ولادیمیر در دقیقه 38 به ثمر رساندند.
برای تیم ناگویا اوشنز ژاپن نیز مائدا یوشی فومی در دقیقه 26 ، کوگرو کنیشیر در دقایق 29 و 39 و کیتاهارا واتار در دقیقه 30گلزنی کردند.
این دیدار را نوردین بوکوف از قرقیزستان به عنوان داور اول و ریتاگا ری مارتینز از فیلیپین به عنوان داور دوم قضاوت کردند.
در نخستین دیدار نیمه نهایی T عصر پنجشنبه تیم فولاد ماهان اصفهان با نتیجه 5 بر 3 تیم پورت آتوریتی تایلند را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.
گل های تیم فولاد ماهان توسط وحید شمسایی در دقایق 3 ، 12 و 21 و محمد حسن زاده در دقایق 22 و 23 به ثمر رسید.
دو گل تیم پوت آتوریتی تایلند نیز بر اثر اشتباه بازیکنان فولاد ماهان به نام های محمد کشاورز در دقیقه یک ( گل به خودی ) و محمد قاسمی در دقیقه 20 ( گل به خودی ) و رین رومانی در دقیقه 32 به ثمر رسید.
نخستین دوره فوتسال باشگاه های آسیا از روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور 9 تیم به میزبانی باشگاه فولادماهان در سالن پیروزی اصفهان آغاز شد.
این پیکارها عصر جمعه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال به پایان می رسد که ابتدا در ساعت 1630 دقیقه تیم های ناگویا اوشنز ژاپن برای کسب عنوان سومی و در ساعت 19 تیم های فولاد ماهان اصفهان و السد قطر برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.

 در ساعت 19 امروز تیم های فولاد ماهان اصفهان و السد قطر برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند.




موضوع مطلب : ورزشی

درباره وبلاگ


من مریم معروف به کاوندیش عاشق فیزیک
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 36
  • بازدید دیروز: 45
  • کل بازدیدها: 424700



ابزار وبلاگ

ابزار رایگان وبلاگ

ابزار امتیاز دهی